Virtuális asszisztens alkalmazások: szoftverek és alkalmazások, amelyek segítségével a virtuális asszisztensek hatékonyan végzik munkájukat.   #virtuálisasszisztens  #virtuálisasszisztensalkalmazások 

Egy növekedésben lévő vállalkozásnak kulcsfontosságú a hatékonyság és annak növelése. Az alábbi írásban bemutatok néhány olyan eszközt, amelyeket munkám során én is eredményesen használok.

1. Az első ilyen a feladatkezelő. Több online elérhető eszköz is van, csak hogy néhányat említsek: Trello, Asana, Todoist, Wrike, Notion.  Ezeknek a programoknak a lényege a feladatok egyszerű és hatékony kezelése. A felhasználók létrehozhatnak és megoszthatnak feladatokat, projekteket és egyéb fontos információkat. Egy ilyen felületen könnyedén létrehozhatunk és kezelhetünk projektlistákat, feladatokat, határidőket, kommenteket fűzhetünk a feladatokhoz.

2. A második, az egyik kedvencem témám: a kreatív tartalmak készítése. Prezentációk, infografikák, poszterek, social média posztok, szórólapok, névjegykártyák csak néhány olyan feladat, amihez mindenképpen szükség lesz egy jó szoftverre. Canva, Adobe Sprak, Piktochart. Néhány lehetőség, amik közül választhatunk. Én Canva előfizető vagyok, de jövőbeli terveim közt szerepel az Adobe tudásom frissítése is. Egy-egy ilyen szoftver lényege, hogy könnyen és gyorsan létrehozzanak professzionális megjelenésű kreatív munkákat, akár kezdőként is.

3. A dokumentumok kezelése elengedhetetlen az üzleti világban. A felhő alapú szolgáltatások, mint a Google Drive is remek eszközök a dokumentumok, prezentációk és egyéb fontos információk tárolására és megosztására. Lényegük, hogy felhasználóik könnyen és gyorsan megosszák dokumentumaikat és együtt dolgozzanak másokkal.

4. Az online időmérő eszközök kiváló lehetőségeket kínálnak kisvállalatok számára az időgazdálkodás és a produktivitás növelése érdekében.  A felhasználók nyomon követhetik a különféle tevékenységekre, projektekre és feladatokra fordított időt. Ilyen eszközök a Toggl, a Clockífy, a RescueTime vagy a Hubstaff. Szorosan ide kapcsolódik az időbeosztás hatékony kezelésére szolgáló naptárfelületek, mint pl. a Google/Microsoft/Apple naptára.

5. Másik kedvenc témám az AI eszközök. Lassan 1,5 éve, hogy megjelent az OpenAI ChatGPT-je. Azóta folyamatosan foglalkozom az AI témával, és bár nem könnyű a +10.000 AI eszközben kiigazodni, figyelem a trendeket, és ahol tudok a hatékonyságon növelni, ott bevetem az AI-t.  Ma már gyakorlatilag MINDENre is van AI.  Van köztük ingyenes, megfizethető és olyan árú is, ami befektetés jellegű. Nyilván függ az ember céljától, tudásától, hogy melyiket érdemes választani. Ha komolyabban érdekel a téma, ezt nézd meg. Vigyázat, könnyen rá lehet kattanni. 😀

 

Summa summarum a fentebb említett eszközök és technológiák alkalmazása segítik a hatékonyságunkat, időt és pénzt takarítanak meg.

Ha szeretnél hatékonyabban dolgozni, és időt szabadítanál fel, szervezz ki néhány feladatot. Ha segíthetek, írj emailt vagy hívj fel, és egyeztessünk!